Informujemy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną możliwe jest  przeprowadzanie rozpraw i posiedzeń w formie wideokonferencji.  


Wniosek o udział w rozprawie lub posiedzeniu w sprawach cywilnych oraz rodzinnych w trybie wideokonferencji należy kierować (z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem) za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: 1cywilny@otwock.sr.gov.pl oraz rodzinny@otwock.sr.gov.pl) podając sygnaturę sprawy, a ponadto swój adres e-mail wraz
z numerem telefonu w celu umożliwienia przekazania instrukcji, w jaki sposób ma nastąpić włączenie do zdalnej rozprawy.

Decyzję o ewentualnym przeprowadzeniu rozprawy lub posiedzenia w drodze wideokonferencji podejmuje sędzia orzekający w sprawie.


Osoba ubiegająca się o dostęp do rozprawy w trybie wideokonferencji powinna dysponować dostępem do Internetu oraz urządzeniem umożliwiającym przesyłanie dźwięku i obrazu (komputer, tablet, smartfon itp.).