W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Sąd Rejonowy w Otwocku

ul. Armii Krajowej 2
05-400 Otwock
województwo mazowieckie

tel. (22) 778 20 50
boi@otwock.sr.gov.pl

NIP 532-11-72-552
REGON 000324889

Dyr. 26-48/21

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawę 25 sztuk krzeseł biurowych obrotowych dla Sądu Rejonowego w Otwocku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Dyr. 26-48/21
Zamawiający Sąd Rejonowy w Otwocku
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Sąd Rejonowy w Otwocku
rozstrzygnięcie

Po dokonaniu analizy ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Załączniki

Powiadom znajomego