W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Sąd Rejonowy w Otwocku

ul. Armii Krajowej 2
05-400 Otwock
województwo mazowieckie

tel. (22) 778 20 50
boi@otwock.sr.gov.pl

adres skrzynki epuap: /srotwock/SkrytkaESP

NIP 532-11-72-552
REGON 000324889

Dyr. 26-51/23

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Najem urządzenia - samoobsługowego terminala płatniczego dla Sądu Rejonowego w Otwocku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Dyr. 26-51/23
Zamawiający Sąd Rejonowy w Otwocku
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Sąd Rejonowy w Otwocku
rozstrzygnięcie

Po dokonaniu analizy ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający z uwagi na dokonywanie zmian w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” a także we „wzorze umowy” wydłuża terminu składania ofert. Termin składania ofert upływa z dniem 19 września 2023 roku g.15:00.

Załączniki

Powiadom znajomego